لازم انگلستان دستگاه مازراتی ایران

لازم: انگلستان دستگاه مازراتی ایران وبگردی مازراتی در ایران خودرو لوکس خودرو لاکچری

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری فیلم گذر موقت، فیلمی بی سر و ته که به روش مسخره بازی پیش می رود!

فیلم گذر موقت که چند روزی است در سینماها در حال اکران هست، ادامه سهل انگاری سینماگران ایرانی نسبت به مقوله طنز و کمدی هست، حتی اگر افشین هاشمی کارگردان جوان فیل

فیلم گذر موقت، فیلمی بی سر و ته که به روش مسخره بازی پیش می رود!

فیلم گذر موقت، فیلمی بی سر و ته که به روش مسخره بازی پیش می رود!

عبارات مهم : سینما

فیلم گذر موقت که چند روزی است در سینماها در حال اکران هست، ادامه سهل انگاری سینماگران ایرانی نسبت به مقوله طنز و کمدی هست، حتی اگر افشین هاشمی کارگردان جوان فیلم اعتقادی به کمدی بودن فیلمش نداشته باشد ولی با هر چیزی که فیلم را با آن بخوانیم، باید در کل گفت که فیلم گذر موقت خیلی ضعیف است.

به گزارش آینه نیوز، فیلم «گذر موقت» هیچ منطقی جهت حوادث متعددش ندارد و دوپاره است و از طرفی راجع به سالخوردگان و ازکارافتادگان است و از طرفی داستان همسردادن زنی بی پناه است!

فیلم گذر موقت، فیلمی بی سر و ته که به روش مسخره بازی پیش می رود!

افشین هاشمی مانند همه بازی های بدی که در سینما و تلویزیون و تئاتر انجام داده و خیلی هم ادعا می کند که می خواهد جنس متفاوت و اصیل کمدی را نشان دهد، نه توانایی اش را دارد و نه اصولا بلد است که فیلم بسازد به همین علت «گذر موقت» تبدیل به فیلمی آشفته و بی نشانه و خیلی راحت این که بی سر و ته شده است است و هیچ توصیه ای جهت تماشای مخاطبان ندارد.

البته تا به حال هم فروش کمی داشته که نشان دهنده همین مطلب است که فیلم به درد بخوری نیست و هیچ توصیه ای جهت لذت بردن و سرگرمی تماشاگرش ندارد و مردم نه می توانند با فیلم «گذر موقت» بخندند و نه لذت ببرند و نه فکر کنند.

فیلم گذر موقت که چند روزی است در سینماها در حال اکران هست، ادامه سهل انگاری سینماگران ایرانی نسبت به مقوله طنز و کمدی هست، حتی اگر افشین هاشمی کارگردان جوان فیل

نکته مهم این است که آیا خیلی راحت هر کسی سراغ فیلمسازی می رود بدون این که ساز و کار یک فیلم خود مبنی بر فیلمنامه مناسب را داشته باشد. گویا هاشمی، فیلمنامه را اقتباس کرده و در هر صورت نتوانسته است خیلی راحت حرفش را در فیلم بزند.

فیلم «گذر موقت» داستان لاغر و کمرنگی دارد و همان را هم خیلی درست نمی تواند روایت کند، جهت همین زیاد از نصف فیلم اضافی است و به علت پُرکردن وقت فیلم دنبال لودگی رفته هست. داستان مسخره آقای نظمی و آقای بزمی شخصیت های مهم فیلم تکراری و لوس است.

انگار جهت امثال افشین هاشمی، سینما همانند جوک تعریف کردن است که بعضی در گوشی های خود تصویرهای و نوشته های آن را رد و بدل می کنند. فیلم هایی ساخته می شوند که نه دغدغه ای دارند و نه می توانند اوقات فراغت مخاطبان را به خوبی تامین کنند.

فیلم گذر موقت، فیلمی بی سر و ته که به روش مسخره بازی پیش می رود!

این مسئله به خصوص راجع به فیلم های کمدی وجود دارد و به همین علت امروزه شاهد فیلم های خیلی ضعیفی در سینما هستیم. به عنوان نمونه بخشی از فیلم «گذر موقت» راجع به این است که کاراکترها به دنبال پیدا کردن همسری جهت زنی هستند که زیرش گرفتند.

زن تنها موقعیتی جهت فیلمساز می سازد تا به سراغ پارتی ها برود و از فاصله نسل ها و طبقات اجتماعی بگوید ولی نمی تواند این پرسشها را به شکل سینمایی نشان دهد و بعد از مدتی مخاطب از تماشای فیلم خسته می شود.

فیلم گذر موقت که چند روزی است در سینماها در حال اکران هست، ادامه سهل انگاری سینماگران ایرانی نسبت به مقوله طنز و کمدی هست، حتی اگر افشین هاشمی کارگردان جوان فیل

«گذر موقت» هم مانند خیلی از فیلم های دیگر تکراری است و نمی تواند به خوبی دردهای اجتماع را بازگو کند و علی رغم ادعای افشین هاشمی به هیچ وجه فیلمی قابل دفاع نیست.

فیلم ملغمه ای است از یکسری اتفاقات پشت سر هم که هیچ منطقی و علیتی جهت انجامش وجود ندارد و تصادفی هست. بازی های فیلم هم مسخره درآمده است و دیالوگ ها خیلی تصنعی و بیهوده است همانند سریال های ضعیف و بیهوده تلویزیون که نمی تواند ارزشی داشته باشد.

فیلم گذر موقت، فیلمی بی سر و ته که به روش مسخره بازی پیش می رود!

افشین هاشمی که در کارنامه اش آثار ضعیفی دارد، به همان سادگی با فیلم «گذر موقت» جهت ساختن عمل می کند که در سریال تبلیغاتی و ضعیف «اولین انتخاب» بازی کرد؛ سریالی که هیچ حرفی جهت گفتن و دفاع ندارد و با علم به این مساله افشین هاشمی در آن بازی کرد و فیلم «گذر موقت» هم به همین روش ساخته شد، بدون این که بداند چه می خواهد بگوید و چگونه می خواهد نمایش دهد.

واژه های کلیدی: سینما | داستان | سینمایی | سینماگران | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz